سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون دهقانان انبار هنگام رفتن امام به شام او را دیدند ، براى وى پیاده شدند و پیشاپیش دویدند . فرمود : ] این چه کار بود که کردید ؟ [ گفتند : عادتى است که داریم و بدان امیران خود را بزرگ مى‏شماریم . فرمود : ] به خدا که امیران شما از این کار سودى نبردند ، و شما در دنیایتان خود را بدان به رنج مى‏افکنید و در آخرتتان بدبخت مى‏گردید . و چه زیانبار است رنجى که کیفر در پى آن است ، و چه سودمند است آسایشى که با آن از آتش امان است . [نهج البلاغه]

آشنایی با تولید 400 محصول کلیک کنید

فرآیند ساخت 400 محصول کلیک کنید

خط تولید ساخت 400 کالا کلیک کنید



14 پرسش مردم از مشاغل خانگی کلیک کنید


50 شغل پر درآمد کلیک کنید


فهرست کلیه مشاغل کلیک کنید


لیست 214 مشاغل خانگی کلیک کنید


میلیاردرهای اهل ایران کلیک کنید

 
جمعه 94 اردیبهشت 4 , ساعت 12:21 عصر

    انواع حساب های بانکی پر سود,
    طرح های زود بازده و پر سود,
    شغل های پر کشش,

 

نویسندگی

حقیقت این است که نویسندگان مستقلی در دنیا وجود دارد که برآوردها نشان می‌دهد درآمد سالانه آنها عددی شش رقمی است. البته نباید از یاد برد که برای پیشرفت در این رشته باید مرارت زیادی کشید اما یک نکته اساسی درمورد نویسندگی وجود دارد و آن هم این است که برای شروع این رشته و قدم گذاشتن در وادی نویسندگی به امکانات خاصی نیاز ندارید.

سایت‌های اینترنتی بسیاری وجود دارند که به نویسندگان آماتور کار سفارش می‌دهند. برای شروع به‌کار انتخاب این سایت‌ها یکی از بهترین راه‌های ممکن است چرا که نیازی ندارید «همینگوی» باشید تا از پس پروژه‌های پیشنهادی این سایت‌ها بربیایید. کافی است روشن و واضح بنویسید و از غلط‌های گرامری اجتناب کنید.

مترجمی

اگر شما به یک زبان دوم تسلط کامل دارید، ترجمه می‌تواند فرصتی بی‌نظیر برای آغاز یک شغل مستقل باشد. راه‌های زیادی وجود دارد که یک مترجم خوب بتواند درآمد بسیار مناسبی کسب کند با این حال مترجمی که گواهی‌نامه ترجمه از «انجمن مترجمان آمریکا» کسب کند می‌تواند به‌طور متوسط سالانه درآمدی بالغ بر 72 هزار دلار بدست بیاورد. این در حالی است که برآوردها نشان می‌دهد مترجمی که از این انجمن گواهی نداشته باشد نیز در سال به‌طور میانگین مبلغی بالغ بر 53 هزار دلار به جیب می‌زند. البته این رقم باتوجه به زبانی که شما به آن مسلط هستید می‌تواند متغیر باشد.
تقاضای مترجم در برخی از زبان‌ها از جمله اسپانیایی بسیار بیشتر از دیگر زبان‌هاست.


جمعه 94 اردیبهشت 4 , ساعت 12:21 عصر

    شغل های ازاد پر درامد,
    پر درآمدترین شغل های جهان,
    شغل پر در آمد,

 

 


رسانه‌های اجتماعی

رسانه‌های اجتماعی تا چند سال گذشته اصلا وجود نداشتند اما اکنون دانش استفاده از رسانه‌های اجتماعی می‌تواند منبعی مستقل برای کسب درآمد سالم محسوب شود. در حالی که تازه‌واردها به این وادی می‌توانند ساعتی 15 دلار درآمد کسب کنند، کارشناسان رسانه‌های اجتماعی و آنها که سابقه بیشتری در این زمینه دارند تا 250 دلار در ساعت نیز از این راه کسب درآمد می‌کنند.
هرچند رسیدن به کسب این سطح درآمد چندان ساده نیست اما چندان دور از دسترس هم نیست. برای کسب چنین درآمدی باید با صنایع مهم وارد همکاری شوید که از رسانه‌های اجتماعی غافل نیستند.

توسعه تلفن همراه

در حـالــــی کــه توسعه‌دهندگان و طراحان وب به‌طور کلی مبالغ بالایی به عنوان درآمد حاصل از فعالیت‌شان کسب می‌کنند، برآوردها نشان می‌دهد که توسعه‌دهندگان تلفن همراه می‌توانند درآمد به مراتب بالاتری را به‌ دست ‌آورند. برخی مشتریان شرکت‌های بزرگ 100 هزار دلار برای داشتن تنها یک برنامه توسعه یافته پرداخت می‌کنند.
البته پرداخت چنین مبلغی چندان بی‌حساب و کتاب هم نیست چرا که برای ساختن بهترین نرم‌افزارهای تلفن همراه صدها ساعت زمان صرف می‌شود. در واقع هرچه زمان بیشتری برای طراحی و ساخت یک نرم‌افزار صرف شده و برنامه باکیفیت‌تری طراحی شود، شما می‌توانید درآمد بیشتری کسب کنید.


جمعه 94 اردیبهشت 4 , ساعت 12:20 عصر

    شغل های سود دار,
    پالایشگاه های پر سود کشور,
    اشتغال به کار های پر سود,

 

 

  جراح

Physician or surgeon

پرداختی میانگین هر هفته خانم ها:
1.228$( در حدود یک میلیون و سیصد هزار تومان)
سهم پرداختی به خانم ها نسبت به آقایان:64.2%
پرداختی در کار به خانم ها:34.3%

 

7.    برنامه نویس کامپیوتر

Computer programmer

پرداختی میانگین هر هفته خانم ها:
1.182$( حدود یک میلیون و دویصد هزار تومان)
سهم پرداختی به خانم ها نسبت به آقایان:93.3%
پرداختی در کار به خانم ها:21.1%

 

8.    مدیر تحلیل و ارزیابی

Management analyst

پرداختی میانگین هر هفته خانم ها:
1.177$(حدود یک میلیون و دویصد هزار تومان)
سهم پرداختی به خانم ها نسبت به آقایان: 85.8%
پرداختی در کار به خانم ها:4.4%


جمعه 94 اردیبهشت 4 , ساعت 12:20 عصر

    آموزش رایگان شغل های پر درآمد در منزل,
    آموزش تصویری شغل های پر درآمد در منزل,
    شغل های پر در آمد در تبریز,

 

 

.    مدیر اجرایی

پرداختی میانگین هر هفته خانم ها:
1.533$ ( در حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان)
سهم پرداختی به خانم نسبت به آقایان: 75.5%
پرداختی در کار به خانم ها : 24.3%

 

2.    داروساز

Pharmacist

پرداختی میانگین هر هفته خانم ها:
1.475$ ( در حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان)
سهم پرداختی به خانم ها نسبت به آقایان: 74.5%
پرداختی در کار به خانم ها: 24.3%

 

3.    وکیل

Lawyer

پرداختی میانگین هر هفته خانم ها:
1.449$(حدود یک میلیون و نیم)
سهم پرداختی به خانم ها نسبت به آقایان:74.9%
پرداختی در کار به خانم ها:36.6%

 

4.    تکنیسین کامپیوتر و IT

Computer and IT manager

پرداختی میانگین هر هفته خانم ها:
1.441$(حدود یک میلیون و چهارصد هزار تومان)
سهم پرداختی به خانم ها نسبت به آقایان:78.9 %

پرداختی در کار به خانم ها:27.7%

 


جمعه 94 اردیبهشت 4 , ساعت 12:19 عصر

    شغل پر سود ماهی,
    شغل خانگی پر سود,
    شغل پر سود ماهی,

 

 

 

1 - بیاموزید و آموزش دهید

 

اگر تخصص و سواد کافی برای انجام برخی از فعالیت‌های اقتصادی را ندارید، نگران نباشید. در نخستین قدم کمی درباره کارهایی که به تخصص کمتر و مکان محدودتر نیاز دارند، تحقیق کنید. در این تحقیق خود به مقوله سود و فروش خوب دقت کنید. قسمت کمی از سرمایه‌تان را صرف پرداخت هزینه‌های کلاس‌های تخصصی کنید و حرفه‌ای را بیاموزید. به‌طور مثال، طلا‌سازی‌ یاد بگیرید و بعد یک کارگاه طلاسازی بزنید یا مدتی در همین شغل کارکنید و بعد از چند سال که مهارت لازم را کسب کردید با سرمایه‌تان یک کارگاه راه بیندازید یا یک کلاس آموزشی. به هرحال می‌توانید دنبال هر هنری که دوست دارید بروید، بیاموزید و سپس با همین سرمایه یک دفتر کوچک اجاره کنید و هرچه مهارت کسب کرده‌اید را آموزش بدهید. این مطمئن‌ترین روش است و شما درصورت موفق نشدن، هیچ ضرری نکرده‌اید. البته یک راه ساده‌تر هم وجود دارد که سود خوبی دارد و با این سرمایه به راحتی می‌شود، راه انداخت. مهم‌ترین موضوع این است که بدانید چه راه‌هایی برای سودآوری شما وجود دارد و آن را راه بیندازید. برای قدم اول سری به خیابان انقلاب بزنید و دقت کنید که مغازه‌هایی که به تکثیر، چاپ، تایپ و... مشغول هستند و تعدادشان هم بالاست، همیشه شلوغ هستند. این کار سرمایه زیادی نمی‌خواهد و سود خوبی هم دارد. فقط کافی است اگر با کامپیوتر و برنامه آفیس و فتوشاپ آشنایی ندارید به یک دوره کلاس آفیس بروید. کارکردن با دستگاه کپی هم کار سختی نیست. شما می‌توانید روزانه بیش از 100 هزار تومان درآمد داشته باشید، به‌خصوص اگر محل کارتان در مکان مناسبی مثلا نزدیک مدرسه یا دانشگاه باشد.


<   <<   16   17   18      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ