سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی که در خردسالی دانش آموزد، مانند نقش بر سنگ است و کسی که دربزرگسالی دانش آموزد، مانند کسی است که بر آب می نگارد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

آشنایی با تولید 400 محصول کلیک کنید

فرآیند ساخت 400 محصول کلیک کنید

خط تولید ساخت 400 کالا کلیک کنید



14 پرسش مردم از مشاغل خانگی کلیک کنید


50 شغل پر درآمد کلیک کنید


فهرست کلیه مشاغل کلیک کنید


لیست 214 مشاغل خانگی کلیک کنید


میلیاردرهای اهل ایران کلیک کنید

 
شنبه 94 اردیبهشت 5 , ساعت 1:50 عصر

ایجاد شغل پرسود,
ایجاد شغل پردرامد,
ایجاد شغل مستقل,
مراحل ایجاد یک شغل,
ایجاد یک شغل پردرامد,

 

 

عنوان شغل: کارگر پرورشگاه گل و گیاه

توضیحات شغل
کار در تاسیسات پرورش گل و گیاه یا در ملک مشتری برای کاشت، زراعت، برداشت، و نشا درختان، بوته ها، یا گیاهان.

 

دانش ها :

زبان فارسی : شناخت ساختار و محتوای زبان فارسی، از جمله معانی و املای واژگان و قواعد ترکیب و دستور زبان

حمل و نقل : شامل شناخت اصول و شیوه های مناسب برای جابجا کردن افراد و مواد از طریق هوا، راه آهن، دریا و جاده با در نظر گرفتن هزینه ها و منافع مربوطه می شود.

تولیدو پردازش : دانش مواد خام، فرآیندهای تولیدی، کنترل کیفیت، هزینه ها و سایر تکنیک ها برای حداکثرسازی ساخت و توزیع کالاهای موثر

دانش ریاضیات : شامل علم محاسبات، جبر، هندسه، حساب دیفرانسیل و انتگرال، آمار و کاربردهای آنها است.

شیمی : شامل دانش ترکیب شیمیایی، ساختارها و ویژگیهای مواد و نیز فرایندها و دگرگونی های شیمیایی مواد است؛ همچنین‏ شامل کاربردها ، برهمکنش ها، فنون تولید و روشهای دفع مواد شیمیایی.

 


جمعه 94 اردیبهشت 4 , ساعت 12:34 عصر

شغل های جدید و کم سرمایه,
شغل با سرمایه کم درآمد زیاد,
شغل های با سرمایه اولیه کم,

 

 

وش های اصلی جستجوی کار در ایران

(ارقام به درصد)

اقدامات انجام شده مرد و زن مرد زن
ثبت نام یا پیگیری در مراکز خدمات اشتغال و کاریابی 21.3 19.1 26.2
تماس با کارفرما (صاحب کار) 13.8 16.3 8.4
پرس و جو از دوستان و آشنایان 37.5 39.1 33.9
جستجوی منابع مالی و امکانات برای شروع فعالیت خوداشتغالی 5.8 6.4 4.4
تقاضای جواز کسب یا پروانه کار 1.5 1.6 1.4
درج آگهی در روزنامه یا مطالعه آگهی های استخدام 18.4 16 23.5
سایر روش ها 1.7 1.4 2.2

 


جمعه 94 اردیبهشت 4 , ساعت 12:34 عصر

شغل های زودبازده با سرمایه کم,
شغل با سرمایه کم برای افراد بیکار,
شغل های آزاد پردرآمد با سرمایه کم,

 

 

پر درآمدترین شغل های یدی

*نصاب و تعمیر کار آسانسور

شاید تا به حال در آسانسور گیر کرده باشید و می دانید که یکی از راههای رهایی از این اتاقک فلزی آوردن یک تعمیرکار آسانسور است! بد نیست بدانید افرادی که در این رشته مشغول کار هستد به طور متوسط 74 هزار دلار درآمد در سال کسب می کنند و همین رقم وسوسه انگیز موجب شده تا این شغل در رده اول مشاغل پردرآمد یدی قرار بگیرد.

*مکانیک هواپیما

نگهداری از هواپیماهای غول پیکر که ساعت های طولانی را در ارتفاعات زیاد و در شرایط آب و هوایی مختلف می گذرانند یکی از کارهای مهم در صنعت هوایی است؛ تعمیر و نگهداری از هواپیماها مستقیما با جان انسانها سر و کار دارد چرا که با کوچکترین سهل انگاری ممکن است فجایع انسانی جبران ناپذیری رخ دهد. درآمد یک مکانیک هواپیما در سال به طور متوسط بیش از 55 هزار و690 دلار است.

*تعمیرکاران برق

درآمد 67 هزار و 380 دلار در سال برای کسانی که جان خود را کف دستشان می گیرند و با غول بی شاخ و دمی به نام برق سر و کله می زنند رقم چندان بالایی نیست! تعمیرکار برق تنها محدود به کارهای ساختمانی نمی شود و افرادی که کار کردن در این حرفه را دوست دارند می توانند در نیروگاه های برق یا پست های توزیع برق کار کنند.


جمعه 94 اردیبهشت 4 , ساعت 12:34 عصر

شغل های زود بازده با سرمایه کم,
هزینه برای شغل عکاسی,
شغل پر درآمد بدون هزینه

 

 

بازرسان حمل و نقل

این بازرسان به بررسی کالاها و تجهیزاتی می پردازند که در شبکه حمل ونقل و با وسایل حمل ونقل مختلف همچون کامیون و خطوط ریلی جابه جا می شوند، هدف از این بازرسی ها ایمنی کالاها و کسانی است که به حمل ونقل آن ها مشغول هستند.

کسانی که در این شغل مشغول به کارند باید از دقت نظر بالایی برخوردار باشند. این افراد به طور متوسط 66 هزار و 470 دلار در سال درآمد کسب می کنند.

*اپراتور پالایشگاه

کارکردن زیر آفتاب سوزان و در مناطق نفت خیز گرم و داغ کار ساده ای نیست و از عهده هر کسی بر نمی آید، علاوه بر این کار کردن در پالایشگاه ها خطراتی همچون احتمال آتش سوزی را نیز به دنبال دارد با این حال شاغلان این شغل به طور متوسط 60 هزار و 730 دلار در سال درآمد کسب می کنند.


جمعه 94 اردیبهشت 4 , ساعت 12:34 عصر

ایجاد شغل جدید,
دستگاهای جدید برای ایجاد شغل,
ایجاد شغل جدید با هزینه کم,
ایجاد شغل,

 

 

 

وزارت کار و امور اجتماعی با همکاری وزارتخانه های اقتصای و دستگاه‌های مرتبط با موضوع اشتغال و مشاغل خانگی لیست 214 شغل شناسایی شده را اعلام کرد.
رشته های شناسایی شده در گروه‌های اصلی شغلی مانند کشاورزی، صنعت، فناوری اطلاعات و همچنین فعالیتهای اقتصادی فرهنگی قرار دارد.

به گزارش بانکی دات آی آر ، در لیست مشاغل خانگی مجاز و قابل انجام در منازل، 120 رشته صنایع دستی وجود دارد. بخش تولیدی شامل کشاورزی دامپروری و شیلات است که در این زمینه شامل 11 رشته خواهد بود.

همچنین در خدمات کشاورزی، دامپروری و شیلات نیز 18رشته شناسایی شد که فعالیت های تولیدی نیز در صنعت 41 رشته را به خود اختصاص داد. کسب و کارهای با گرایش فناوری اطلاعات نیز 17رشته و خدمات هم 7 رشته شغل خانگی را ارائه کرده است.

صنایع دستی شاخه (نساجی سنتی): توربافی، شال بافی، زریبافی، موج بافی، ترمه بافی، مخمل بافی، سجاده بافی، دارایی بافی(ایکات)، شمد بافی، تکه دوزی، شبکه دوزی، ابریشم دوزی، آجیده دوزی (لایه دوزی)، جاجیم بافی، چادرشب بافی، ماشته بافی، عبا بافی.

بافته های داری و زیراندازها: قالیبافی (چنته)، گلیم بافی( ورنی بافی - گبه بافی - مسند)، زیلو بافی، نمد مالی، خورجین بافی، پلاس بافی، اجاق قراقی.

پوشاک سنتی: گیوه بافی، چاروق دوزی، چموش دوزی، پوستین دوزی، طراحی و دوخت لباس محلی، گیوه دوزی، قلاب بافی، میل بافی ( کاموا بافی - بافتنی سنتی)، کلان نمدی، عروسک بافی.

چاپ های سنتی: چاپ کلاقه یا باتیک (نقاشی روی پارچه)، چاپ قلمکار، چاپ سیلک.

صنایع دستی چرمی: معرق چرم، نقاشی روی چرم، نقش اندازی ضربی روی چرم (حکاکی چرم)، سراجی سنتی (ساخت کمربند و کیف و...)، طراحی به صورت داغ روی چرم (سوخت روی چرم).

صنایع دستی فلزی: قلمزنی، مشبک سازی فلزی، حکاکی روی فلز، میله سازی، گرگور بافی، زیورآلات سنتی (جواهر سازی)، صنایع دستی مسی (تابلو - وسائیل تزئینی).


<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ