سفارش تبلیغ
صبا ویژن
توانگرى و درویشى آنگاه آشکار شود که در قیامت عرضه بر کردگار شود . [نهج البلاغه]

آشنایی با تولید 400 محصول کلیک کنید

فرآیند ساخت 400 محصول کلیک کنید

خط تولید ساخت 400 کالا کلیک کنید



14 پرسش مردم از مشاغل خانگی کلیک کنید


50 شغل پر درآمد کلیک کنید


فهرست کلیه مشاغل کلیک کنید


لیست 214 مشاغل خانگی کلیک کنید


میلیاردرهای اهل ایران کلیک کنید

 
جمعه 94 اردیبهشت 4 , ساعت 12:26 عصر

    آموزش کسب درآمد از اینترنت,
    آموزش کسب درآمد در اینترنت,
    خرید اینترنتی آموزش کسب درآمد,

 

 

 
علاقه و استعداد

مرضیه ولایتی از10 سالگی به انجام کارهای هنری علاقه داشته و بیشتر آنها را با نگاه کردن و باز کردن کارهای ساخته شده یاد گرفته است. او درباره شروع کارش این‌طور توضیح می‌دهد: «به‌طور کلی هر اثر هنری را که می‌دیدم با دقت نگاه و سعی می‌کردم آن را درست کنم. بعد که در کارم پیشرفت می‌کردم، آثارم را برای فروش به مغازه‌های محله تهرانپارس می‌بردم. یک روز که به یکی از مغازه هارفته بودم تا جعبه‌های کادویی را بفروشم، صاحب مغازه یک تاج عروس به من داد و گفت: «نگین‌های این تاج ریخته ببین می‌توانی درستش کنی» تاج عروس را به خانه آوردم و با دقت زیر و بم آن را بررسی، راهش را پیدا و آن را ترمیم کردم. از‌‌ همان زمان تصمیم گرفتم ساخت تاج و تل عروس و انواع گل سر را هم تجربه کنم. به‌ویژه که این کار به راحتی در منزل قابل انجام است و به نسبت ساخت جعبه‌های کادویی ریخت و‌پاش کمتری دارد.‌»
 
درآمد خوب

این هنرمند هم‌محله‌ای با 200 هزار تومان کار را شروع کرد و از فروش کار‌ها، آرام آرام سرمایه کارش را افزایش داد. او ادامه می‌دهد: «ابتدای کارم با 200 هزار تومان به بازار رفتم و انواع لوازم مورد نیاز مثل سنگ مصری، تسمه، گیره انبری، تل، چسب گرم زرد، تل، سنجاق شینیون و غیره را خریدم. دستم کند بود و یکی یکی درست می‌کردم. وقتی حرفه‌ای‌تر شدم و تجربه‌ام بیشتر شد به‌صورت سری به تولید کار ‌پرداختم. به این صورت که روی یک سینی بزرگ را کاملاً با چسب نواری به‌صورتی که سطح چسبندگی آن بالا باشد، می‌پوشاندم و سنگ‌ها را رویش می‌چیدم و در ‌‌نهایت هم روی همه کار، چسب گرم مخصوص می‌ریختم. به این صورت با یک بار چیدن سنگ تعداد زیادی تل و گل سر و تاج عروس درست می‌کردم. روزهایی پیش می‌آمد که در یک روز حدود 60 تا 70 هزار سنگ برای کار‌هایم می‌چیدم. کم‌کم درآمدم بیشتر شد و سرمایه کارم را بیشتر کردم. خوشبختانه استقبال مردم از کار‌هایم بسیار خوب است. بازاریابی خوب هم در افزایش درآمد بسیار مؤثر است.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ