سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به کسى که از او مشکلى را پرسید فرمود : ] براى دانستن بپرس نه براى آزار دادن که نادان آموزنده همانند داناست و داناى برون از راه انصاف ، همانند نادان پر چون و چراست . [نهج البلاغه]

آشنایی با تولید 400 محصول کلیک کنید

فرآیند ساخت 400 محصول کلیک کنید

خط تولید ساخت 400 کالا کلیک کنید



14 پرسش مردم از مشاغل خانگی کلیک کنید


50 شغل پر درآمد کلیک کنید


فهرست کلیه مشاغل کلیک کنید


لیست 214 مشاغل خانگی کلیک کنید


میلیاردرهای اهل ایران کلیک کنید

 
جمعه 94 اردیبهشت 4 , ساعت 12:27 عصر

    کار در اینترنت با درآمد بسیار عالی,
    کسب درآمد عالی,
    کسب درآمد عالی از اینترنت,

 

 

 
آموزش به همسایه‌ها

همسایه و فامیل هر وقت به منزلش می‌آمدند تولیداتش را می‌خریدند و اگر هم کسی علاقه‌مند به یادگیری بود این هنر را به او آموزش داد. به گفته مرضیه ولایتی مدت یادگیری این هنر، بستگی به میزان علاقه افراد و ذوق و سلیقه و استعداد آنها دارد. کسانی که مستعد باشند می‌توانند به راحتی این حرفه را یاد بگیرند. ولایتی که دوست دارد این هنر را به هم‌محله‌ای‌هایش یاد دهد برای این کار به سرای محله مراجعه و نمونه کار‌هایش را عرضه کرده است.

علاوه بر آن دوست دارد که مغازه‌ای در محله داشته باشد، تا هم راحت‌تر کار‌هایش را عرضه کند و هم در آن مکان به آموزش بپردازد. برای این کار هم به سازمان رفاه اجتماعی مراجعه کرده است. این هنرمند هم‌محله‌ای می‌گوید: «اگر جایی در محله داشته باشم با خیال راحت‌تر به کار تولید و فروش می‌پردازم. مطمئنم مردم استقبال خوبی از کار‌هایم می‌کنند. ماه رمضان هم در بوستان پلیس از سوی شهرداری غرفه‌ای داشتم و آنجا شاهد استقبال خوب مردم بودم. برپایی چنین غرفه‌هایی در مناسبت‌های مختلف در معرفی و عرضه کار‌هایمان بسیار مؤثر است. به‌ویژه برپایی این غرفه‌ها در مکان‌هایی چون بوستان پلیس که پر‌ تردد است بسیار مؤثر‌تر است.‌»



لیست کل یادداشت های این وبلاگ