سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، سکوت را در سه جا دوست دارد :به هنگام خوانده شدن قرآن، به هنگام پیش رفتن به سوی دشمن، و به هنگام تشییع جنازه . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

آشنایی با تولید 400 محصول کلیک کنید

فرآیند ساخت 400 محصول کلیک کنید

خط تولید ساخت 400 کالا کلیک کنید



14 پرسش مردم از مشاغل خانگی کلیک کنید


50 شغل پر درآمد کلیک کنید


فهرست کلیه مشاغل کلیک کنید


لیست 214 مشاغل خانگی کلیک کنید


میلیاردرهای اهل ایران کلیک کنید

 
جمعه 94 اردیبهشت 4 , ساعت 12:34 عصر

شغل های زودبازده با سرمایه کم,
شغل با سرمایه کم برای افراد بیکار,
شغل های آزاد پردرآمد با سرمایه کم,

 

 

پر درآمدترین شغل های یدی

*نصاب و تعمیر کار آسانسور

شاید تا به حال در آسانسور گیر کرده باشید و می دانید که یکی از راههای رهایی از این اتاقک فلزی آوردن یک تعمیرکار آسانسور است! بد نیست بدانید افرادی که در این رشته مشغول کار هستد به طور متوسط 74 هزار دلار درآمد در سال کسب می کنند و همین رقم وسوسه انگیز موجب شده تا این شغل در رده اول مشاغل پردرآمد یدی قرار بگیرد.

*مکانیک هواپیما

نگهداری از هواپیماهای غول پیکر که ساعت های طولانی را در ارتفاعات زیاد و در شرایط آب و هوایی مختلف می گذرانند یکی از کارهای مهم در صنعت هوایی است؛ تعمیر و نگهداری از هواپیماها مستقیما با جان انسانها سر و کار دارد چرا که با کوچکترین سهل انگاری ممکن است فجایع انسانی جبران ناپذیری رخ دهد. درآمد یک مکانیک هواپیما در سال به طور متوسط بیش از 55 هزار و690 دلار است.

*تعمیرکاران برق

درآمد 67 هزار و 380 دلار در سال برای کسانی که جان خود را کف دستشان می گیرند و با غول بی شاخ و دمی به نام برق سر و کله می زنند رقم چندان بالایی نیست! تعمیرکار برق تنها محدود به کارهای ساختمانی نمی شود و افرادی که کار کردن در این حرفه را دوست دارند می توانند در نیروگاه های برق یا پست های توزیع برق کار کنند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ