سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون خبر مرگ اشتر بدو رسید فرمود : ] مالک مالک چه بود به خدا اگر کوه بود کوهى بود جدا از دیگر کوهها و اگر سنگ بود سنگى بود خارا که سم هیچ ستور به ستیغ آن نرسد و هیچ پرنده بر فراز آن نپرد . [ و فند کوهى است از دیگر کوهها جدا افتاده . ] [نهج البلاغه]

آشنایی با تولید 400 محصول کلیک کنید

فرآیند ساخت 400 محصول کلیک کنید

خط تولید ساخت 400 کالا کلیک کنید



14 پرسش مردم از مشاغل خانگی کلیک کنید


50 شغل پر درآمد کلیک کنید


فهرست کلیه مشاغل کلیک کنید


لیست 214 مشاغل خانگی کلیک کنید


میلیاردرهای اهل ایران کلیک کنید

 
یکشنبه 94 اردیبهشت 6 , ساعت 11:28 صبح

پر در آمد ترین کسب و کار سال,
شغل های پر سود و موفق در ایران,
پر در امد ترین شغل,
پر درآمد ترین شغل در تهران,
پر درامد ترین شغل دنیا,
پر درآمد ترین شغل قالی بافی,

 

 

در لغت «وکیل» کسی است که از طرف شخص دیگری – اعم از حقوقی یا حقیقی – به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. اگر شما به حوزه حقوق و قانون علاقه مندید و دنبال شغل چالشی و پر مسئولیت می باشید، این شغل مناسب شماست.

وکلا به مشتریان خود مشاوره حقوقی داده  و در برخی موارد به عنوان نماینده آنها عمل می کنند. این مشتریان می توانند افراد، گروهی از افراد و یا شرکت ها و اشخاص حقوقی باشند.

برای انجام این شغل باید تحصیلات و تجربه کافی کسب کنید. شما باید مهارت های سخنوری و نوشتاری در حد عالی داشته باشید. همچنین داشتن توان تجزیه و تحلیل میزان زیادی از اطلاعات، اعتماد به نفس زیاد و توان تحمل فشار کاری زیاد از لازمه های انجام درست این شغل است.

یک وکیل وابسته به اینکه به صورت شخصی کار می کند یا استخدام شرکت یا سازمان خاصی است دارای ساعات کاری متفاوتی است. اگر به صورت شخصی در دفتر وکالت خودتان کار می کنید پس ساعت کاری شما کاملا منعطف است و تنها در زمان هایی که وقت ملاقات داده اید به دفتر کار خود مراجعه می کنید. اما اگر کارفرما دارید باید نظر و خواسته او را هم برای زمان کارتان درنظر بگیرید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ