شخص با انصاف، یاران و دوستان بسیاری دارد . [امام علی علیه السلام]

آشنایی با تولید 400 محصول کلیک کنید

فرآیند ساخت 400 محصول کلیک کنید

خط تولید ساخت 400 کالا کلیک کنید



14 پرسش مردم از مشاغل خانگی کلیک کنید


50 شغل پر درآمد کلیک کنید


فهرست کلیه مشاغل کلیک کنید


لیست 214 مشاغل خانگی کلیک کنید


میلیاردرهای اهل ایران کلیک کنید

 
یکشنبه 94 اردیبهشت 6 , ساعت 11:29 صبح

ایجاد شغل با در آمد بالا,
    شغل پر درآمد شیراز,
    شغل پر درآمد,
    شغل های پر درآمد,
    60 شغل پر درآمد,
    شغل پر درآمد تولیدی,

 

 

اگر از معاشرت با افراد مختلف و سفر لذت می برید، این شغل برای شما می تواند مناسب باشد.
 
از زمانی که هواپیما توسعه یافته و برای امور تجاری، حمل و نقل و مسافرتی به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفت، شغل های زیادی را بوجود آورد. یکی از آنها مهماندار هواپیما بود. مهماندار هواپیما، عضو خدمه? هوایی است که توسط خطوط هوایی برای تضمین ایمنی و آسایش مسافران در پروازهای تجاری و نیز جت‌های تشریفاتی ممتاز، به‌کار گرفته می‌شود. وظیفه مهماندار کمک به مسافران برای داشتن سفری راحت، ایمن و لذت بخش است. به عبارتی در یک پرواز هوایی بیشترین مسئولیت پس از خلبان بر عهده مهماندار می باشد.
 
 مهماندار باید در زبان خارجی مسلط باشد. البته برخی از شرایط استخدام در بین شرکت های هواپیمایی تفاوت دارند. مهماندار در برخورد با مسافران مختلف باید نرم و قاطع باشد. داشتن مهارت های ارتباطی خوب و توان انجام کارها به صورت تیمی در این شغل بسیار مهم است.

از لحاظ ظاهری مهماندار باید همیشه مرتب و منظم و بدنی متناسب داشته و لباس های فرم شرکت های هواپیمایی را به تن داشته باشد. از لحاظ جسمانی نیز باید دارای توان خوبی باشد زیرا معمولا ساعات زیادی را باید سرپا بوده و یا در فضاهای کوچک مانند آشپزخانه هواپیما باشد. گاهی هوای بد هواپیما نیز این شرایط را سخت تر می کند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ