سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند شراب نخوردن را برای نگهداری خرد واجب کرد [امام علی علیه السلام]

آشنایی با تولید 400 محصول کلیک کنید

فرآیند ساخت 400 محصول کلیک کنید

خط تولید ساخت 400 کالا کلیک کنید



14 پرسش مردم از مشاغل خانگی کلیک کنید


50 شغل پر درآمد کلیک کنید


فهرست کلیه مشاغل کلیک کنید


لیست 214 مشاغل خانگی کلیک کنید


میلیاردرهای اهل ایران کلیک کنید

 
شنبه 94 اردیبهشت 5 , ساعت 2:1 عصر

شغل در منزل برای زنان,
رضایت از زندگی زنان شاغل و خانه دار,
انواع شغل برای زنان خود اشتغال,
شغل مناسب برای زنان در کشور کانادا,
مناسب برای خانمهای خانه دار,

 

 

وکیل خانواده/ بازهم جدایی!
تقریبا چند سالی از اینکه شغل وکالت – به شکل تخصصی در زمینه طلاق – تبدیل به یکی از حرفه های پردرآمد در جامعه ایرانی شده است می گذرد. میزان حق وکالت دریافتی بستگی به مسائل مختلفی دارد. مثلا اینکه چقدر مهریه کرده باشید یا چقدر مهریه شما باشد و از آن مهم تر، چقدر این جدایی برایتان مهم است.به هر حال موفقیت در استفاده از موضوع جدایی تنها مختص به اصغر فرهادی با فیلم جدایی نادر از سیمین نیست، وکلا از خیلی سال پیش از بازار مشاغل ایران با «جدایی» اسکار برده اند!
درآمد متوسط: سالانه 72 میلیون تومان
بالاترین درآمد: سالانه n میلیون تومان بسته به پرونده هایی که گیرتان بیاید

بازیگر سینما و تلویزیون/ پول بازی
دیگر تردیدی وجود ندارد که حداقل رقم دریافتی بازیگران مطرح ایران برای بازی در یک فیلم سینمایی یا سریال تلویزیونی کمتر از 50 میلیون تومان نیست. این رقم بسته به ارزش بازیگر برای گیشه و نوع فیلمی که قرار است در آن به ایفای نقش بپردازد گاهی تا 200 میلیون تومان هم می رسد. بعضی بازیگرها دست رد به سینه هیچ تهیه کننده و کارگردان و فیلمنامه ای نمی زنند و این چنین است که مثلا امین حیایی و حامد بهداد مردانی برای تمام فصول پرده سینما در طول سال هستند.اگرچه این هم هست که بازیگرها به ویژه اگر مطرح باشند، خرج بالایی هم برای خودنمایی در جامعه دارند. به هر حال نمی شود که ستاره باشی و پرایدسوار شوی یا گوشی موبایل درپیتی دستت بگیری یا لباس هایت برند نباشد یا… همین دیگر، ستاره بودن خرج هم بسیار دارد.
درآمد متوسط: سالانه 150 میلیون تومان
بالاترین درآمد: سالانه 500 میلیون تومان


شنبه 94 اردیبهشت 5 , ساعت 2:1 عصر

کسب درامد برای خانمها خانه دار,
شغل جدید زنان,
مشاغل خانگی مناسب برای یک خانم خانه دار,
خانه های وام دار در اهواز برای خرید,
کار بسته بندی در خانه برای زنان در تهران,

 

 

اکثر جوانان بعد از فارغ التحصیل شدن از رشته دانشگاهی و ارسال صدها رزومه به شرکت های مختلف و مصاحبه های متعدد، هیچ جا مشغول به کار نمی شوند. شاید باورتان نشود اما در کنار تعداد افراد بیکاری که سر به فلک کشیده است، تعدادی مشاغل در کشور وجود دارد که به دنبال نیروی کار هستند اما این شغل ها به خاطر نداشتن طرفدار، خالی از منابع انسانی مانده اند!

حدود 2 میلیون شغل بی متصدی

دو میلیون شغل بی تصدی را نخستین بار 28 آذر ماه 93 علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد و گفت: هم اکنون 2 میلیون فرصت شغلی کشور در اختیار اتباع خارجی است.

به عقیده ربیعی نگاه کارجویان به اشتغال عوض شده است. وی اشاره کرده بود که این مشاغل بدون متصدی، شغل ‌های سخت و فیزیکی هستند که خریداری ندارند. به همین دلیل ربیعی به صراحت بیان کرده بود: «نیازمند تغییر تیپولوژی نیروی کار هستیم.»

پس از او رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی حتی رقم را بیشتر اعلام کرد! عبدالرسول پورعباس آمار این مشاغل را 2.5 میلیون نفر ذکر کرد. دلیل این رئیس دانشگاه برای طرفدار نداشتن این شغل ها نداشتن مهارت متقاضیان بوده است.

همچنین حسن طایی، معاون توسعه اشتغال وزارت کار این مسئله را به گونه ای دیگر عنوان کرد و گفت: متقاضیان شغل باید کمی سطح انتظارات خود را پایین بیاورند و پس از یافتن شغل به تدریج رشد کنند. درخواستی که از نگاه تحصیل‌کرده ‌های دیروز و متقاضیان امروز شغل در بازار کار، شاید چندان خوشایند نباشد. با این حال به نظر می‌ رسد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعلاً تنها می‌تواند برای حل این مشکل از همین راهکار «درخواست» استفاده کند.


شنبه 94 اردیبهشت 5 , ساعت 2:0 عصر

تاثیر رضایت شغلی بر سلامت,
شغل برای زنان خانه دار,
بهترین شغل برای خانم خانه دار,
انواع مشاغل برای زنان خانه دار,
یک شغل خانگی برای زنان,

 

 

در هندوستان، شکار موش یکی از 44 شغل پردرآمد برای از بین بردن حیوانات موذی است.شکارچیان هندوستانی می بایست با پرسه زدن و جستجو در بیغوله ها، زباله ها، استخوان ها و دیگر مراکز کثیف، شکار خود را بیابند.

بخش خبری مایکروسافت(msn) شکار موش در هند را کثیف ترین شغل جهان معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار «تابناک» اجتماعی، شکار موش، که در هند و بخصوص در شهر بمبئی علاقه مندان فراوانی دارد، توسط جوانان و میانسالان انجام می شود و افرادی که به این کار مشغول هستند باید هر شب 30 موش را شکار کنند و 6 روز هفته را نیز باید مشغول کار باشند در غیر اینصورت حقوق این افراد از سوی کارفرما پرداخت نخواهد شد.

به طور متوسط، میزان زمان ممکن برای شکار یک موش، آن هم در تاریکی شب حدود 10 دقیقه است چرا که در غیراینصورت این شکارچیان نمی توانند در مهلت مقرر 30 موش را شکار کنند.

در هندوستان، 44 نفر به شکار موش که برای از بین بردن حیوانات موذی است، مشغول هستند.


شنبه 94 اردیبهشت 5 , ساعت 2:0 عصر

پردرآمد و پرسود,
شغلی پرسود,
شغلی پردرآمد,
شغلی خوب و پردرآمد,
شغلی پردرآمد با هزینه کم,

 

 

دلایل بسیاری وجود دارند که باعث می شوند هیچ کس دوست نداشته باشد کسی از میزان دقیق دارایی اش باخبر شود. اینها تنها محدود به قشر پردرآمد جامعه هم نمی شود، اگر به دوروبرتان دقت کنید، حتی آدم های کم درآمد هم به طور دقیق به شما نمی گویند چقدر درآمد دارند!بنابراین پرس و جو درباره پردرآمدترین مشاغل حال حاضر ایران را آغاز کردیم و فهرستی که همراه با توضیح می خوانید حاصل همین جست و جو میان جامعه محافظه کار ایران است!

متخصص کامپیوتر/ کسب درآمد مدرن
دیگر حتی در بقالی ها هم روزگار بدون کامپیوتر سر نمی شود. دنیا مدرن شده و در هر کسب و کاری نیاز به استفاده از کامپیوتر وجود دارد. بعضی مشاغل که حتی بدون این وسیله فلج می شوند، نمونه اش همین روزنامه نگاری که اگر کامپیوتر را از تحریریه ها بردارند همه از ناتوانی به گریه می افتند.در ماه های واپسین سال گذشته بود که چند روزی استفاده از ای میل ها ناممکن شد. بعدها که کارشناسان حوزه فناوری در یک سایت خبری به تحلیل ماجرا پرداختند، آمارهای شگفت آوری از میزان خسارت های اقتصادی بابت همان چند روز مسدودشدن ای میل ها به دست آمد.در واقع امروز معاملات تجاری مهم و رد و بدل شدن پول در شبکه های بانکی داخل و خارج کشور توسط اینترنت و از طریق کامپیوتر صورت می گیرد. به این ترتیب برمی گردیم به سر خط ماجرا و همان متخصص های کامپیوتر.
درآمد متوسط: سالانه 30 میلیون تومان
بالاترین درآمد: سالانه 150 میلیون تومان


شنبه 94 اردیبهشت 5 , ساعت 1:59 عصر

شغل پرسود در منزل,
شغل پرسود با سرمایه اندک,
شغل پردرآمد,
شغل خوب پردرآمد,
شغلی مستغل,

 

 

 

بهترین شغل جهان چیست؟

شغل فعلی شما چیست؟ یا اینکه در آینده دوست دارید چه کاره شوید؟ می دانید کارهای مختلفی شرایط خاص خودشان را دارند و همگی با هم مساوی نیستند.
موسسه ای به نام Adicio هر سال در وب سایت CareerCast.com شغل های مختلف جهان را بررسی و لیستی از بهترین شغل های جهان را منتشر می کند.در سال2012 شغل مهندس نرم افزار بهترین شغل جهان معرفی شده است. کاری که طرفداران زیادی دارد و این آمار نیز نشان از اقبال گسترده به سوی آن دارد.
این موسسه در بررسی اش200 کار را از بهترین تا بدترین رتبه بندی کرده است.

در این رتبه بندی هر شغل از نظر پنج شرط مختلف شامل احتیاج های فیزیکی، شرایط کاری، درآمد، استرس و آینده کاری بررسی شده است. آنها می گویند پیشرفت فناوری سبب شده بازار تقاضای بزرگی برای افرادی که مهارت های IT دارند به وجود بیاید. انفجار اطلاعات و گسترش اینترنت باعث شده شرکت ها و دولت ها هر روز نیاز بیشتری به مهندس های نرم افزار داشته باشند و همین سبب رشد فوق العاده این شغل شده است


<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ