سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گناه نتوانستن کردن ، گونه‏اى از ترک گناه است . [نهج البلاغه]

آشنایی با تولید 400 محصول کلیک کنید

فرآیند ساخت 400 محصول کلیک کنید

خط تولید ساخت 400 کالا کلیک کنید



14 پرسش مردم از مشاغل خانگی کلیک کنید


50 شغل پر درآمد کلیک کنید


فهرست کلیه مشاغل کلیک کنید


لیست 214 مشاغل خانگی کلیک کنید


میلیاردرهای اهل ایران کلیک کنید

 
جمعه 94 اردیبهشت 4 , ساعت 12:33 عصر

شغل با سرمایه اولیه کم,
ایجاد شغل با سرمایه کم,
شغل کارخانه ای سرمایه کم,

 

 

افزایش مشاغل دلالی

ناتوانی بنگاه ها در ایجاد مشاغل جدید در سال های گذشته به دلایلی مانند مسائل نقدینگی و سرمایه در گردش که از ادامه تحریم ها، سوء مدیریت در برخی بخش ها، دولتی ماندن اقتصاد، واردات بی رویه و قاچاق کالاهای بُنجل خارجی به کشور و مسائلی از این دست نشات می گیرد باعث ایجاد صدها هزار شغل کاذب و دلالی در کشور شده است.

ادامه روند بحران بیکاری جوانان زیر 30 سال کشور باعث افت نرخ مشارکت اقتصادی طی سال های اخیر شده است. انباشته شده تقاضا برای کار و وجود صف های طولانی بیکاری باعث انصراف موقتی و حتی دائم بخشی از کارجویان برای جستجوی شغل در بازار کار شده است.

برخی از کارجویان نیز برای رهای موقت از دام بیکاری و ترس از دست دادن فرصت ها؛ دوباره به دامن دانشگاه ها بازگشته و دوران تحصیلات تکمیلی را به امید فردایی بهتر سپری می کنند. این موضوع باعث افزایش چشمگیر داوطلبان حضور در دوره های بالاتر از کارشناسی در کشور شده است و بیش از یک میلیون نفر تنها برای ادامه تحصیل در دوره دکترا داوطلب می شوند.

با وجود اینکه بخشی از کارجویان تلاش می کنند تا برای مواجه نشدن با بیکاری، در زمانی دیگر در آینده شانس خود را برای ورود به بازار کار از طریق سپری کردن عمر در دانشگاه و یا انصراف موقت از ورود به بازار کار بیازمایند، اما پروه های بسیار زیادی به جستجوی واقعی برای یافتن شغل می پردازند.

خطر بروز چالش بیکاری

نکته حائز اهمیت درباره باقی ماندن بحران بیکاری درباره جوانان جویای کار کشور این است که به گفته مقامات دولت تدبیر و امید حدود 5 میلیون جوان نیز در آینده نزدیک پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی راهی بازار کار کشور خواهند شد که اگر روند فعلی اشتغال در بازار کار برقرار باشد، کشور بزودی با چالش های به مراتب جدی تری در بخش بیکاری مواجه خواهد بود و بر تعداد جویندگان کار افزوده می شود.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد نتیجه یک بررسی میدانی از اجرای طرح آمارگیری نیروی کار کشور نشان می دهد از تعداد کل بیکاران مرد و زن 10 ساله و بیشتر کشور، بیش از 34 درصد 19 ماه و بیشتر بیکار بوده اند. طولانی بودن دوره بیکاری و جستجو برای شغل در یک دوره حدود 2 ساله می تواند نتایج بسیار زیانباری برای جامعه به همراه داشته باشد.


جمعه 94 اردیبهشت 4 , ساعت 12:33 عصر

شغل جدید با سرمایه کم,
شغل پیشنهادی با سرمایه کم,
شغل هایی با سرمایه کم,

 

 

کار در معدن، 71320 دلار

بدون شک تاریکی اعماق زمین می‌تواند ترسناک و ناامیدکننده باشد، علی‌الخصوص زمانی که این افراد مجبورباشند تا ساعات طولانی در زیرزمین بدون هوای تازه، کار کنند.
آن‌ها در امکانات محدود فعالیت می‌کنند و خطر به‌دام افتادن در معادن بسیار بالا می‌باشد.
این افراد بیش از سایر مردم امکان ابتلا به انواع مختلف بیماری بر اثر استنشاق گردوغبار ذغال‌سنگ را دارا می‌باشند.
علاوه بر تمام موارد استرس‌زا فوق، امکان اخراج این کارگران در هر زمان، یکی از نگرانی‌های بزرگ این کارکنان می‌باشد.

5.مدیریت اجرایی، 58000دلار

تبدیل شدن به یک رهبر تجارت، نیازمند تلاش و توانایی رهبری سایر افراد به منظور کسب نتایج مفید می‌باشد.

حقوق بالای این شغل تا حد زیادی وسوسه‌انگیز است اما این حقوق به سادگی به‌دست نمی‌آید و نیازمند تحمل استرس زیاد و ثابت برای حفظ شهرت شرکت در بازار رقابتی می‌باشد.


جمعه 94 اردیبهشت 4 , ساعت 12:33 عصر

شغل کم سرمایه پردرامد,
شغل زود بازده کم سرمایه,
پکیج شغل های کم درامد,

 

 

 

پردرآمدترین شغل‌های استرس‌دار جهان به ترتیب عبارتند از:

1.ژنرالی ارتش،196000 دلار

پرسنل نظامی هیچ نگرانی‌ای برای از دست دادن شغل خود ندارند و سختی‌های شغل آن‌ها با انواع منافعی که به آن‌ها اختصاص داده می‌شود، تسهیل می‌شود.

یکی از سختی‌های این شغل، عدم توانایی در تغییر شغل می‌باشد.
جدایی طولانی از خانواده یکی دیگر از دلایل استرس‌زا بودن این شغل می‌باشد.
همچنین با وجود مدیریت گروهی از سربازان، همواره خطر خشونت و در خطر بودن جان این ژنرال‌ها وجود دارد و خطر جانی از آزاردهنده‌ترین استرس‌های این شغل محسوب می‌شود.

2.پزشکی حرفه‌ای، 192000 دلار

تصور این امر که زندگی یک شخص در گرو تلاش این افراد می‌باشد و به عبارت دیگر زندگی مردم در دست آن‌هاست، فشار زیادی را بر پزشکان وارد می‌کند.

این امر به‌خصوص در مورد جراحان بیشتر خود را نمایان می‌کند.جراحان باید بر روی همه حرکات خود دقت کامل داشته‌باشند و زمانی که این متخصصین در اتاق عمل سپری می‌کنند، از پراسترس‌ترین لحظات عمر آن‌ها محسوب می‌شود.

روان‌پزشکان نیز باید به مشکلات و نگرانی‌های افراد گوش دهند و هنگامی که درمان و راه‌حلی برای مشکل بیماران وجود نداشته‌باشد، لحظات سخت و پراسترسی برای این متخصصین به‌وجود می‌آید.


جمعه 94 اردیبهشت 4 , ساعت 12:32 عصر

ایجاد شغل سرمایه کم,
شغل با سرمایه کم,
شغل درامد سرمایه کم,

 

 

هم اکنون در میان متقاضیان مشاغل مختلف این سوال مطرح شده است که کدام مشاغل در کشور درآمد و امکانات بهتری دارد و می توان با انتخاب آن شغل مشکلات و دغدغه های زندگی روزمره را برطرف کرد.

 

اما طی سال های اخیر به واسطه نوسان های قیمت در بازارهای مختلف به خصوص بازار ارز دلالان فراوانی سودهای کلانی را به دست آورده اند و بسیاری به حضور در این عرصه علاقه مند شده اند و کمتر شاهد سرمایه گذاری در بخش های تولیدی بوده ایم و تمایل مردم بیشتر به سمت خرید و فروش در بازارهای پرنوسان همچون ارز و سکه بوده است.

 

با بررسی های صورت گرفته هم اکنون مشاغل متخصص کامپیوتر،متخصص و جراح زیبایی،وکیل خانواده،بازیگر سینما و تلویزیون و مربی و بازیکن فوتبال 5 شغل پردرآمد کشور به شمار می روند و نکته قابل توجه این است که نمی توان در کوتاه مدت به این مشاغل رسید و باید برای دست یافتن به درآمدهای قابل توجه این مشاغل سختی های فراوانی را تحمل کرد.

 

البته در میان این 5 شغل اشاره شده مشاغل دیگری نیز هستند که صاحبان آن درآمدهای قابل توجهی را دارند و از جمله آنها می توان به سرمایه گذاری کلان در بورس در صورت آشنایی کامل به بازار سرمایه و همچنین ساخت و فروش مسکن اشاره کرد.


جمعه 94 اردیبهشت 4 , ساعت 12:31 عصر

شغل کم درامد,
شغل کم سرمایه,
شغل درامد سرمایه کم,

 

 

تولید ورمی کمپوست به روش اصولی و به عبارتی تولید واقعی می تواند یک شغل پر درآمد و سود ده باشد  . مخصوصا مواقعی  که در کنار مشاغل دیگر کشاورزی  ، دامداری یا آبزی پروری قرار گیرد . به طور مثال وقتی یک مزرعه پرورش ماهی ، میگو یا خاویار در کنار یک باغ یا مزرعه کشاورزی  داشته باشیم ، می توانیم با ایجاد یک مزرعه تولید ورمی کمپوست  به منفعت فوق العاده ای رسید . زیرا تنها با خرید اندکی کرم خاکی ایزینیا فوتیدا کالیفرنیا و سپس خرید مقداری کود گاوی می توان تولید همزمان کرم خاکی ( ورمی کالچر ) ونیز کود ارگانیک ورمی کپوست  ، سود قابل توجه ای کسب کرد .

 
با این کار می توان کود گاوی را بسیار غنی کرد و با تبدیل آن به کود  شاهد افزایش چند برابری محصول در کشاورزی و نیز با تولید کرم خاکی  و پرورش آن شاهد افزایش تولید در آبزی پروری و البته کاهش هزینه های ناشی از خوراک آبزیان بود . همانطور که می دانیم حدود 70 درصد هزینه تولید درآبزی پروری مربوط به تامین خوراک است که با تولید کرم خاکی به عنوان یک غذای کامل و فوق العاده برای مزرعه پرورش خود توانسته ایم گامی موثر در کاهش هزینه های تولیدی برداریم . حال به این مجموعه ،  گاوداری و یا دیگر مشاغل وابسته را اگر اضافه کرد نتیجه بهتر خواهد شد .

 

کرم خاکی ورمی کمپوست

 


<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ