سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که بر ملک دست یافت تنها خود را دید و از دیگران رو بتافت . [نهج البلاغه]

آشنایی با تولید 400 محصول کلیک کنید

فرآیند ساخت 400 محصول کلیک کنید

خط تولید ساخت 400 کالا کلیک کنید



14 پرسش مردم از مشاغل خانگی کلیک کنید


50 شغل پر درآمد کلیک کنید


فهرست کلیه مشاغل کلیک کنید


لیست 214 مشاغل خانگی کلیک کنید


میلیاردرهای اهل ایران کلیک کنید

 
جمعه 94 اردیبهشت 4 , ساعت 12:27 عصر

    استخدام بازاریاب با درآمد عالی,
    درآمد کلیکی با ماهیانه عالی,
    درآمد عالی با ا س ام اس,

 

 

ارین آلبرت که مشاور شغلی است در این زمینه می‌گوید:
 
    دانش‌آموزانی که قصد ادامه تحصیل در این رشته‌ها را دارند باید استعداد و علاقه خود را در نظر بگیرند، قبل از این که بار سنگین مطالعه این رشته‌ها را به دوش بکشند. به نظر من قبل از انتخاب این رشته‌ها حتما با افرادی که در حال حاضر مشغول کار در این رشته‌ها هستند، مشورت نمایید.
 
10- وکالت
 
    میانگین درآمد سالیانه: 113,530 دلار
    پیش‌بینی رشد این شغل تا سال 2022: 10 درصد
 
9- متخصص بیماری‌های پا
 
    میانگین درآمد سالیانه: 116,440 دلار
    پیش‌بینی رشد این شغل تا سال 2022: 23 درصد
 
8- پزشک داروساز
 
    میانگین درآمد سالیانه: 116,670 دلار
    پیش‌بینی رشد این شغل تا سال 2022: 14 درصد
 
7- کنترل کننده ترافیک هوایی
 
    میانگین درآمد سالیانه: 122,530 دلار
    پیش‌بینی رشد این شغل تا سال 2022: 1 درصد


جمعه 94 اردیبهشت 4 , ساعت 12:27 عصر

    با سرمایه گذاری زیاد درآمد عالی,
    با سرمایه گذاری زیاد درآمد عالی,
    کسب و کار دائمی و عالی .,

 

 

روان‌پزشک

psychiatrist-350x260

  • میانگین درآمد سالیانه: 178,950 دلار
  • پیش‌بینی رشد این شغل تا سال 2022: 18 درصد

2- پزشک عمومی

physician-350x260

  • میانگین درآمد سالیانه: 187,200 دلار
  • پیش‌بینی رشد این شغل تا سال 2022: 18 درصد

1- پزشک جراح

surgeon-350x260


جمعه 94 اردیبهشت 4 , ساعت 12:27 عصر

    کار در اینترنت با درآمد بسیار عالی,
    کسب درآمد عالی,
    کسب درآمد عالی از اینترنت,

 

 

 
آموزش به همسایه‌ها

همسایه و فامیل هر وقت به منزلش می‌آمدند تولیداتش را می‌خریدند و اگر هم کسی علاقه‌مند به یادگیری بود این هنر را به او آموزش داد. به گفته مرضیه ولایتی مدت یادگیری این هنر، بستگی به میزان علاقه افراد و ذوق و سلیقه و استعداد آنها دارد. کسانی که مستعد باشند می‌توانند به راحتی این حرفه را یاد بگیرند. ولایتی که دوست دارد این هنر را به هم‌محله‌ای‌هایش یاد دهد برای این کار به سرای محله مراجعه و نمونه کار‌هایش را عرضه کرده است.

علاوه بر آن دوست دارد که مغازه‌ای در محله داشته باشد، تا هم راحت‌تر کار‌هایش را عرضه کند و هم در آن مکان به آموزش بپردازد. برای این کار هم به سازمان رفاه اجتماعی مراجعه کرده است. این هنرمند هم‌محله‌ای می‌گوید: «اگر جایی در محله داشته باشم با خیال راحت‌تر به کار تولید و فروش می‌پردازم. مطمئنم مردم استقبال خوبی از کار‌هایم می‌کنند. ماه رمضان هم در بوستان پلیس از سوی شهرداری غرفه‌ای داشتم و آنجا شاهد استقبال خوب مردم بودم. برپایی چنین غرفه‌هایی در مناسبت‌های مختلف در معرفی و عرضه کار‌هایمان بسیار مؤثر است. به‌ویژه برپایی این غرفه‌ها در مکان‌هایی چون بوستان پلیس که پر‌ تردد است بسیار مؤثر‌تر است.‌»


جمعه 94 اردیبهشت 4 , ساعت 12:26 عصر

    آموزش کسب درآمد از اینترنت,
    آموزش کسب درآمد در اینترنت,
    خرید اینترنتی آموزش کسب درآمد,

 

 

 
علاقه و استعداد

مرضیه ولایتی از10 سالگی به انجام کارهای هنری علاقه داشته و بیشتر آنها را با نگاه کردن و باز کردن کارهای ساخته شده یاد گرفته است. او درباره شروع کارش این‌طور توضیح می‌دهد: «به‌طور کلی هر اثر هنری را که می‌دیدم با دقت نگاه و سعی می‌کردم آن را درست کنم. بعد که در کارم پیشرفت می‌کردم، آثارم را برای فروش به مغازه‌های محله تهرانپارس می‌بردم. یک روز که به یکی از مغازه هارفته بودم تا جعبه‌های کادویی را بفروشم، صاحب مغازه یک تاج عروس به من داد و گفت: «نگین‌های این تاج ریخته ببین می‌توانی درستش کنی» تاج عروس را به خانه آوردم و با دقت زیر و بم آن را بررسی، راهش را پیدا و آن را ترمیم کردم. از‌‌ همان زمان تصمیم گرفتم ساخت تاج و تل عروس و انواع گل سر را هم تجربه کنم. به‌ویژه که این کار به راحتی در منزل قابل انجام است و به نسبت ساخت جعبه‌های کادویی ریخت و‌پاش کمتری دارد.‌»
 
درآمد خوب

این هنرمند هم‌محله‌ای با 200 هزار تومان کار را شروع کرد و از فروش کار‌ها، آرام آرام سرمایه کارش را افزایش داد. او ادامه می‌دهد: «ابتدای کارم با 200 هزار تومان به بازار رفتم و انواع لوازم مورد نیاز مثل سنگ مصری، تسمه، گیره انبری، تل، چسب گرم زرد، تل، سنجاق شینیون و غیره را خریدم. دستم کند بود و یکی یکی درست می‌کردم. وقتی حرفه‌ای‌تر شدم و تجربه‌ام بیشتر شد به‌صورت سری به تولید کار ‌پرداختم. به این صورت که روی یک سینی بزرگ را کاملاً با چسب نواری به‌صورتی که سطح چسبندگی آن بالا باشد، می‌پوشاندم و سنگ‌ها را رویش می‌چیدم و در ‌‌نهایت هم روی همه کار، چسب گرم مخصوص می‌ریختم. به این صورت با یک بار چیدن سنگ تعداد زیادی تل و گل سر و تاج عروس درست می‌کردم. روزهایی پیش می‌آمد که در یک روز حدود 60 تا 70 هزار سنگ برای کار‌هایم می‌چیدم. کم‌کم درآمدم بیشتر شد و سرمایه کارم را بیشتر کردم. خوشبختانه استقبال مردم از کار‌هایم بسیار خوب است. بازاریابی خوب هم در افزایش درآمد بسیار مؤثر است.


جمعه 94 اردیبهشت 4 , ساعت 12:26 عصر

    کسب درآمد عالی از اینترنت درآمد اینترنتی,
    کار در منزل با درآمد عالی,
    کار با سرمایه اندک و درآمد عالی,

 

 

مهندسی سخت افزار کامپیوتر

آنها سخت‌افزارهای کامپیوتر یا همان قطعات را بررسی، آزمایش، طراحی و مدیریت می‌کنند. آنها برای موفقیت بیشتر مجبورند با توجه به تغییرات سریعی که در جهت گسترش این حوزه اتفاق می‌افتد، اطلاعات و مطالعات خود را مطابق با دانش روز نگه دارند.

مهندسی نفت و پتروشیمی

آنها گازهای طبیعی و نفت خام را از زمین استخراج می‌کنند. مهندسان این رشته پس‌زمینه‌ای در رشته‌های ریاضی، ژئوفیزیک، زمین‌شناسی و روش‌های فنی استخراج دارند و در شرکت‌های نفت و گاز یا شرکت‌های خصوصی وابسته مشغول به کار می‌شوند.

مهندسی برق

گستره‌کاری که این مهندسان انجام می‌دهند زیاد است و آنها می‌توانند در زمینه دامنه وسیعی از تولیدات مانند روبات‌ها، ماشین‌ها، سیستم‌های کابل‌کشی مربوط به ساختمان یا تجهیزات پزشکی فعالیت کنند.

برنامه‌نویسی کامپیوتر

برنامه‌نویسان کامپیوتر برنامه‌های مورد نیاز سیستم‌های کامپیوتری را می‌نویسند و به روزرسانی یا اصلاح می‌کنند. با توجه به گسترش کاربرد کامپیوتر در جهان این شغل زمینه فعالیت زیادی دارد.

کارگزاری بورس

این افراد سواد حرفه‌ای در زمینه بورس و انواع سهام دارند و کار اصلی آنها خرید و فروش سهام و فعالیت در بازار بورس است.

اقتصاددانان

این افراد معمولا مدرک دکترا در یکی از گرایش‌های علم اقتصاد دارند و در مورد توزیع منابع برای تولید کالا و خدمات مطالعه می‌کنند. آنها همچنین وضعیت مسائل مالی و اجتماعی که بر تجارت جهانی اثر می‌گذارد را پیش‌بینی و تجزیه و تحلیل می‌کنند.


<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ