سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بجویید؛ هرچند در چین باشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

آشنایی با تولید 400 محصول کلیک کنید

فرآیند ساخت 400 محصول کلیک کنید

خط تولید ساخت 400 کالا کلیک کنید



14 پرسش مردم از مشاغل خانگی کلیک کنید


50 شغل پر درآمد کلیک کنید


فهرست کلیه مشاغل کلیک کنید


لیست 214 مشاغل خانگی کلیک کنید


میلیاردرهای اهل ایران کلیک کنید

 
یکشنبه 94 اردیبهشت 6 , ساعت 11:32 صبح

    وام پر درآمد,
    شرکتهای پر درآمد,
    گیاهان پر درآمد,
    شرکتهای پر درآمد,
    شغلهای پر درآمد,
    مغازه پر درآمد,

 

 

روپوش سفید جادویی

پزشکی یکی دیگر از مشاغل پر درآمد است. سلامت جسم و بدن همیشه برای افراد مهم است و مردم همیشه، حتی بدون آنکه خود بخواهند به پزشکان نیاز دارند. علاوه بر آن این روزها بازار جراحان زیبایی و متخصصان پوست و زیبایی داغ‌داغ است و تعداد مراجعه‌کنندگان آنها هر روز بیشتر از روز قبل است. البته ناگفته نماند که دستیابی به این شغل نیاز به تلاش و صبر و حوصله بیشتری دارد. خانم «ف. شاه‌بختی» که 11 سال است در این زمینه و در حوزه دندان‌پزشکی فعالیت می‌کند، می‌گوید: «اگر خانمی احتمال دهد که بعد از گرفتن مدرک به دلیل جنسیتش مراجعه‌کننده زیادی ندارد، کاملا در اشتباه است. من از اوایل کارم مراجعه‌کننده داشتم و از درآمدم راضی هستم. »

 

استرس بالا و خستگی روحی به دلیل برخورد مکرر با افراد بیمار می‌توانند از نکات منفی این حرفه باشد.

شغلی پر درآمد,شغل خوب و پردرآمد,حرفه آرایشگری

ثبت لحظه‌های ماندگار پولساز

گرفتن عکس یادگاری در مناسبت‌های مختلف همیشه مورد علاقه مردم بوده است. ممکن است به دلیل عرضه گوشی‌های دوربین‌دار و دوربین‌های عکاسی خانگی در بازار، این تصور وجود داشته باشد که مردم دیگر به آتلیه‌های عکاسی مراجعه نمی‌کنند، در صورتی که این تصور کاملا اشتباه است و گذر اکثر مردم حداقل چند بار در زندگی خود برای داشتن عکس حرفه‌ای‌ به آتلیه‌های عکاسی می‌افتد. برای رسیدن به این حرفه کافی است در یکی از کلاس‌های آموزش عکاسی، که در این روزها تعداد آنها هم کم نیست، شرکت کرده و در طول کلاس مهارت خود را بالا ببرید. ممکن است در ابتدا هزینه کلاس و تهیه دوربین عکاسی بالا به نظر برسد اما فراموش نکنید این هزینه یک سرمایه‌گذاری است.


یکشنبه 94 اردیبهشت 6 , ساعت 11:31 صبح

    شغل های پر درآمد در منزل,
    پر درآمد ترین شغل در تهران,
    شغل های پر درآمد در منزل,
    آموزش تصویری 8 شغل پر درآمد در منزل,
    آموزش تصویری شغل های پر درآمد در منزل,
    آموزش تصویری شغل های پر درآمد در منزل,

 

 

کسب درآمد مدرن
دیگر حتی در بقالی ها هم روزگار بدون کامپیوتر سر نمی شود. دنیا مدرن شده و در هر کسب و کاری نیاز به استفاده از کامپیوتر وجود دارد. بعضی مشاغل که حتی بدون این وسیله فلج می شوند، نمونه اش همین روزنامه نگاری که اگر کامپیوتر را از تحریریه ها بردارند همه از ناتوانی به گریه می افتند.
در ماه های واپسین سال گذشته بود که چند روزی استفاده از ای میل ها ناممکن شد. بعدها که کارشناسان حوزه فناوری در یک سایت خبری به تحلیل ماجرا پرداختند، آمارهای شگفت آوری از میزان خسارت های اقتصادی بابت همان چند روز مسدودشدن ای میل ها به دست آمد.
در واقع امروز معاملات تجاری مهم و رد و بدل شدن پول در شبکه های بانکی داخل و خارج کشور توسط اینترنت و از طریق کامپیوتر صورت می گیرد. به این ترتیب برمی گردیم به سر خط ماجرا و همان متخصص های کامپیوتر.
درآمد متوسط: سالانه 30 میلیون تومان
بالاترین درآمد: سالانه 150 میلیون تومانمتخصص و جراح زیبایی

دماغ دانه ای 7 میلیون تومان
قیمت زیباسازی یک بینی در بازار متخصص های این جراحی متفاوت است. ممکن است شما جراح گمنامی را پیدا کنید که با 500 هزار تومان هم دماغ شما را زیر تیغ و چکش ببرد اما در بازار حرفه ای ها قیمت از 2 میلیون تومان شروع می شود و تا 7 یا 8 میلیون هم بالا می رود.
معمولا جراح های حرفه ای و سرشناس دو روز در هفته را به عمل جراحی اختصاص می دهند و سایر روزها را در مطب به ویزیت عمل شده ها و افرادی می پردازند که برای جراحی مراجعه می کنند. در آن روز جراحی هم چهار تا پنج فرد در هر روز مورد جراحی قرار می گیرند.
به طور میانگین یعنی هفته ای 16 تا 20 نفر. این ارقام را که ضربدر ماه های سال و قیمت جراحی توسط حرفه ای ها کنید، ارقام ابتدایی مطلب را به دست می آورید. البته این منهای دغدغه های گونه و لب و پوست و… است که آنها هم برای خودشان رقمی می شوند. با احتساب افت و خیزهای بازار، سفرهای سالانه برای شرکت در سمینارها و… ارقام ابتدای مطلب بسیار نزدیک به واقعیت است.


یکشنبه 94 اردیبهشت 6 , ساعت 11:29 صبح

ایجاد شغل با در آمد بالا,
    شغل پر درآمد شیراز,
    شغل پر درآمد,
    شغل های پر درآمد,
    60 شغل پر درآمد,
    شغل پر درآمد تولیدی,

 

 

اگر از معاشرت با افراد مختلف و سفر لذت می برید، این شغل برای شما می تواند مناسب باشد.
 
از زمانی که هواپیما توسعه یافته و برای امور تجاری، حمل و نقل و مسافرتی به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفت، شغل های زیادی را بوجود آورد. یکی از آنها مهماندار هواپیما بود. مهماندار هواپیما، عضو خدمه? هوایی است که توسط خطوط هوایی برای تضمین ایمنی و آسایش مسافران در پروازهای تجاری و نیز جت‌های تشریفاتی ممتاز، به‌کار گرفته می‌شود. وظیفه مهماندار کمک به مسافران برای داشتن سفری راحت، ایمن و لذت بخش است. به عبارتی در یک پرواز هوایی بیشترین مسئولیت پس از خلبان بر عهده مهماندار می باشد.
 
 مهماندار باید در زبان خارجی مسلط باشد. البته برخی از شرایط استخدام در بین شرکت های هواپیمایی تفاوت دارند. مهماندار در برخورد با مسافران مختلف باید نرم و قاطع باشد. داشتن مهارت های ارتباطی خوب و توان انجام کارها به صورت تیمی در این شغل بسیار مهم است.

از لحاظ ظاهری مهماندار باید همیشه مرتب و منظم و بدنی متناسب داشته و لباس های فرم شرکت های هواپیمایی را به تن داشته باشد. از لحاظ جسمانی نیز باید دارای توان خوبی باشد زیرا معمولا ساعات زیادی را باید سرپا بوده و یا در فضاهای کوچک مانند آشپزخانه هواپیما باشد. گاهی هوای بد هواپیما نیز این شرایط را سخت تر می کند.


یکشنبه 94 اردیبهشت 6 , ساعت 11:29 صبح

    شغل پر درآمد بدون هزینه,
    8 شغل پر درآمد در منزل,
    آموزش شغل های پر درآمد,
    آموزش تصویری شغل های پر درآمد,
    پر درآمد ترین شغل قالی بافی,
    یک شغل پر درآمد در تبریز,

 

 

 

برخی از کارهایی را که تعمیرکار خودرو انجام می دهد عبارتند از :

  • تعمیر اساسی موتور‌های بنزینی و دیزلی

  • تعمیر تعلیق و سیستم فرمان

  • تعمیر دستگاه‌های الکتریکی خودروها (باطری سازی )

  • تعمیر دستگاه‌های سوخت رسانی موتورهای بنزینی و دیزلی

  • تنظیم موتور

  • تعمیر جعبه دنده و دیفرانسیل

  • تعمیر قفل در و شیشه بالابر

  • و ...

 مکانیک خودرو باید مهارت های فنی خوب و توانایی مناسبی در عیب یابی و حل مسایل داشته باشد.


یکشنبه 94 اردیبهشت 6 , ساعت 11:29 صبح

    460 شغل پر درآمد,
    شغل پر درآمد شیراز,
    120 شغل پر درآمد,
    آموزش شغل های پر درآمد,
    آموزش 60 شغل پر درآمد,
    شغل پر درآمد در منزل,

 

 

اگر عاشق خودرو بوده و از تعمیر کردن و کارهای دستی و فنی لذت می برید، این شغل می تواند برای شما مناسب باشد.  
 
خودرو و خودرو سازی از صنایع مهم در هر کشوری می باشد. کارشناسان و متخصصان زیادی با این صنعت در ارتباطند. مکانیک و تعمیرکار خودرو یکی از آنها می باشد. هر فردی که خودرو داشته باشد، حداقل چندین بار گذرش به تعمیرگاه خودرو می افتد.
 
مکانیکی خودرو بازدید، تشخیص و رفع عیوب خودرو می باشد.
 
مکانیک خودرو فردی است که به صورت عملی یا علمی با انواع تعمیرات خودرو آشنایی داشته و به تعمیر و سرویس انواع خودروها مسلط است. او همه بخش های مکانیکی و الکتریکی خودرو از موتور و سیستم اگزور تا سیستم های تهویه و امنیتی خودرو را به خوبی می شناسد.
 


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ