سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از آن هنگام که حق را به من نمودند در آن دو دل نگردیدم . [نهج البلاغه]

آشنایی با تولید 400 محصول کلیک کنید

فرآیند ساخت 400 محصول کلیک کنید

خط تولید ساخت 400 کالا کلیک کنید



14 پرسش مردم از مشاغل خانگی کلیک کنید


50 شغل پر درآمد کلیک کنید


فهرست کلیه مشاغل کلیک کنید


لیست 214 مشاغل خانگی کلیک کنید


میلیاردرهای اهل ایران کلیک کنید

 
یکشنبه 94 اردیبهشت 6 , ساعت 11:28 صبح

شغل پر در آمد,
÷پر درامد ترین شغل در ÷پزشکی ایران,
یک شغل کم هزینه و پر در آمد,
پر در آمد ترین شغل های ایران,
پکیج خود اشتغالی و کار در منزل و 60 شغل پر در آمد,
شغل پر در آمد در تبریز,

 

 

آشنایی با شغل دندانپزشک

دندانپزشک - مسیر ایرانی
اگر علاقمند به بهداشت دهان و دندان هستید و در حوزه علمی توامندید، دندانپزشکی برای شما شغل ایده آلی است.
 
دندانپزشکی شاخه ای از علم پزشکی است که به سلامت دهان و دندان می پردازد. دندانپزشک، پزشکی است که در زمینه پیشگیری، بررسی علائم و درمان بیماری های دهان و دندان تخصص دارد. او به درمان بیماری های دهان و دندان ، جلوگیری از پیشرفت این نوع بیماری‌ها و بالابردن میزان بهداشت دهان و دندان می پردازد. البته در سال های اخیر مباحث جدیدی مانند زیبایی دندان وارد حوزه کاری دندانپزشکان شده است. گاهی دندانپزشک بسته به سطح کاری، یک یا چند دستیار دارد.
 
دندانپزشک باید تمرکز بالا برای مدت طولانی، هماهنگی خوب بین دستها و چشم ها و مهارت های ارتباطی خوبی داشته باشد. او باید دارای صبر و حوصله زیاد و قدرت بدنی مناسب باشد، گاهی لازم است چند ساعت مداوم روی یک بیمار کار کند. دندانپزشک باید بتواند به بیماران خود ،به خصوص آنهایی که از دندانپزشکی ترس دارند و همچنین کودکان، آرامش داده و اعتماد و اطمینان آنها را برانگیزد. کنترل درد یکی از مسایل مهم است که دندانپزشک باید بتواند با کمک روش های موجود و مهارت خود درد بیمار را کاهش دهد. در صورت لزوم قبل از شروع کار با صبر و لحنی دوستانه، اطلاعات لازم را به بیماران بدهد.

ساعات کاری دندانپزشک بسته به محل کارش متفاوت است. اگر در جایی استخدام شود، باید به صورت تمام وقت و گاهی شیفتی در شبها یا تعطیلات کارکند. ولی اگر مطب شخصی داشته و به طور مستقل کار کند، تعیین ساعات کاری برعهده خودش است.
 
محل کار دندانپزشک در مطب ها، کلینیک ها و بیمارستان ها می باشد. کلیه وسایل دندانپزشکی باید همیشه کاملا بهداشتی و استریل شده باشند زیرا در غیر اینصورت می توانند ناقل انواع بیماریها باشند.


یکشنبه 94 اردیبهشت 6 , ساعت 11:28 صبح

پر در آمد ترین کسب و کار سال,
شغل های پر سود و موفق در ایران,
پر در امد ترین شغل,
پر درآمد ترین شغل در تهران,
پر درامد ترین شغل دنیا,
پر درآمد ترین شغل قالی بافی,

 

 

در لغت «وکیل» کسی است که از طرف شخص دیگری – اعم از حقوقی یا حقیقی – به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. اگر شما به حوزه حقوق و قانون علاقه مندید و دنبال شغل چالشی و پر مسئولیت می باشید، این شغل مناسب شماست.

وکلا به مشتریان خود مشاوره حقوقی داده  و در برخی موارد به عنوان نماینده آنها عمل می کنند. این مشتریان می توانند افراد، گروهی از افراد و یا شرکت ها و اشخاص حقوقی باشند.

برای انجام این شغل باید تحصیلات و تجربه کافی کسب کنید. شما باید مهارت های سخنوری و نوشتاری در حد عالی داشته باشید. همچنین داشتن توان تجزیه و تحلیل میزان زیادی از اطلاعات، اعتماد به نفس زیاد و توان تحمل فشار کاری زیاد از لازمه های انجام درست این شغل است.

یک وکیل وابسته به اینکه به صورت شخصی کار می کند یا استخدام شرکت یا سازمان خاصی است دارای ساعات کاری متفاوتی است. اگر به صورت شخصی در دفتر وکالت خودتان کار می کنید پس ساعت کاری شما کاملا منعطف است و تنها در زمان هایی که وقت ملاقات داده اید به دفتر کار خود مراجعه می کنید. اما اگر کارفرما دارید باید نظر و خواسته او را هم برای زمان کارتان درنظر بگیرید.


یکشنبه 94 اردیبهشت 6 , ساعت 11:28 صبح

تجارت پر در آمد,
شغل های پر درامد به عنوان شغل دوم,
شغل های پر در امد,
کار تولیدی پر در آمد,
در آمد انواع شغل ها,
شغل های پر درآمد در منزل

 

 


تعریف کار و شغل : ازنظر راهنمایی شغلی ،کار فعالیتی است نسبتا” دائمی که با تولید کالا و یا ارائة خدمتی همراه است و برای آن دستمزدی پرداخت می شود.

کار دارای چند خصوصیت است:
1-نوعی فعالیت فکری یا جسمی است که به منظور رفع نیازهای انسان انجام می گیرد. این تلاش در نهایت باعث خستگی عضلانی وعصبی می شود وفردپس از مدتی کارکردن به استراحت نیاز دارد. 2-تلاش نسبتا” دائمی است و فعالیت های زودگذر و موقتی را شامل نمی گردد.
3-از طریق کار،کالایی تولید می شود یا خدمتی ارائه می شود.لذامشاغل کاذب در جامعه جزء شغل و کار به حساب نمی آیند.
4-دربرابر انجام دادن کار،دستمزدی پرداخت می گردد. اگر فردی برای تفریح و بدون دستمزد به تولید کالا و یا ارائه خدمتی اقدام کند،به عمل او سرگرمی گفته می شود.


یکشنبه 94 اردیبهشت 6 , ساعت 11:28 صبح

پر فروش ترین لودر در ایران,
پر سود ترین کار در ایران,
پر درامد ترین منطقه در ایران,
پر درآمد ترین گلخانه در ایران,
کار پر در آمد,
کشاورزی پر در آمد,

 

 

راهنمایی شغلی:
راهنمایی شغلی نوع دیگری ازراهنمایی است که بدان وسیله به فرد کمک می شود تابراساس شناخت استعدادها،رغبتهاومحدودیتها ونیز نیازهای شغلی جامعه ومحیط زندگی خود، بتواند شغل مناسبی انتخاب کند و پس ازگذراندن دوره های آموزشی به طورموفقیّت آمیز و رضایتبخشی به آن اشتغال ورزد.
فرانک پارسونز که از بنیانگذاران نهضت راهنمایی شغلی در آمریکا است،در این مورد می گوید: ‹‹راهنمایی شغلی کمک به فرد است تا شغل مناسبی را انتخاب کند،برای انجام دادن آن آماده شود و به طور موفقیّت آمیزی به انجام آن بپردازد. ››
از دیدگاه وی راهنمایی شغلی سه مرحله دارد:
1-شناخت توانائیها ،رغبتها ومحدودیتهای فرد.
2-شناخت خصوصیات مشاغل وفرصتهای شغلی جامعه .
3-برقراری سازش منطقی بین خصوصیات فردی با خصوصیات شغلی.

شیوه های اجرایی راهنمایی شعلی:
1-بازدید از مراکز و محیطهای شغلی.
2-معرفی مشاغل(بخصوص در هفته معرفی مشاغل)
3-ارائه واحد شناسایی مشاغل د دروس مختلف مرتبط.
4-مقاله نویسی شغلی.
5-اجرای نمایشنامه شغلی.
6-اشتغال در ایام فراغت.
7- انجام مصاحبه های شغلی توسط دانش آموزان.


یکشنبه 94 اردیبهشت 6 , ساعت 11:27 صبح

    خود اشتغالی آقایان,
    ثبت خود اشتغالی,
    دستگاه خود اشتغالی,
    خود اشتغالی 91,
    خود اشتغالی پرورش قارچ,
    وام 4 درصد خود اشتغالی,

 

 

حسابداری
خیلی ها حسابداری را زبان تجارت می دانند و به همین دلیل یکی از مشاغلی که برای آن فرصت های شغلی بسیاری وجود دارد، خدمات حسابداری است. امروزه تقریبا همه بنگاه های کوچک، متوسط و بزرگ به خدمات این بخش نیاز دارند. نگهداری وضع مالی بنگاه، رسیدگی به اسناد، نگارش دفاتر روزانه و کل، بررسی وضع موازنه حساب ها، تراز بازرگانی، جمع آوری و تنظیم و نگهداری مدارک مالی مربوط به فعالیت های تجاری موسسات و بسیاری دیگر از جمله وظایف خدمات حسابداری است که تقریبا کلیه بنگاه های تجاری، تولیدی و خدماتی برای بررسی سود و زیان و پرداخت مالیات، بیمه و بسیاری از امور اداری و مالی خود باید آن ها را داشته باشند.
از جمله مواردی که حسابداران باید در آن بخش ها تخصص داشته باشند، نگهداری و تهیه گزارش وضع مالی موسسه، تنظیم اسناد و گزارش های مربوط به دریافت ها و پرداخت ها، رسیدگی به اسناد، نگارش دفاتر روزانه و کل، موازنه حساب ها، بدهکار و بستانکار، تهیه و تکمیل اظهارنامه های مالیاتی، وظایف دفتر اداری، معاملات در بانک ها و دفاتر سرمایه گذاری، تهیه قراردادها، تنظیم اوراق و اسناد سهام و ضمانت نامه ها، جمع آوری تنظیم و دسته بندی مدارک مالی مربوط به فعالیت های تجاری بازرگانی اقتصادی شرکت ها و در بخش حسابرسی، رسیدگی به حساب های درآمد و هزینه، نظارت بر صحت و سقم عملکرد مالی موسسات، شرکت ها و نحوه نگهداری حساب های مربوطه، تراز سود و زیان از طریق روش های حسابرسی که براساس استانداردهای بین المللی تهیه و تدوین شده، هستند.
کشاورزی؛ قدیمی و ماندگار
در حال حاضر شاید اصلا به چشم نیاید که از هر پنج ایرانی یک نفر در بخش کشاورزی فعالیت می کند. حالا یا آن فرد به معنای واقعی و سنتی باغدار یا مزرعه دار است و یا به شکل مدرن آن به صورت انبوه محصولات کشاورزی تولید می کند. در این بخش می توان مشاغل را به دو دسته سنتی و مدرن تقسیم کرد که در ایران هنوز میل به اولی وجود دارد اما برخی ها هم در راه کشاورزی مدرن گام هایی برداشته اند. از جمله شغل های مرتبط با این بخش که در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته و دولت هم تسهیلات خوبی را برای مشاغل پرداخت کرده است، پرورش انواع مرغ، بوقلمون، شترمرغ، گاو، گوسفند، شتر و انواع ماهی است.


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ